2016. december 28., szerda

Hópelyhek... ha már az igazi hó várat magára

Karácsonyra kaptam Gyuszó fiamtól egy jó könyvet :) ...és ha már nem lett idén sem fehér karácsonyunk, nekiálltam havat gyártani én magam :) - ahogy a könyv is írja :)


... december 26-án 3 hópelyhet is megcsináltam belőle....
...1-et Anyukámék fájára...

.... Dorci szerette volna a másodikat, de ő másfajtát szeretett volna... így a második a Gyuszóéké lett :)


...és utána harmadikként még azt is meghorgoltam, amit Dorci választott... ez nagyobb lett, így ezt majd blokkkolni is kell, hogy szépen megálljon...


a kisebb hópelyhek 4 grammosak, a nagy pedig 6 gramm, szerettem horgolni őket !

Nincsenek megjegyzések:

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...