2016. december 28., szerda

Babahajpánt Majának

A karácsonyi ejtőzésben volt egy kis időm, így kipróbáltam a babafejpátot.... de túl széles (5cm) lett volna Majának, az 1 hónapos unokatesónknak....

....kérdeztem Dorcitól, ha befejezem kell-e majd neki... "Anya, majd itthon fogom csak hordani jó?" (=én az életben ilyet fel nem veszek, mert rózsaszínű :) )

... Rékának sem kellett, a színe miatt ("...de Anya ha csinálnál egy Tavasztündéreset más színben, azt hordanám....ugye ezt lebonthatom én?" :) ...és nagy örömmel lebontotta...
fogtam hát horgolófonal helyett hímzőfonalat és azzal újra kezdtem... december 25-én... 3 NCIS (vagy valami másfajta helyszínelők :) ) rész kellett hozzá... íme a végeredmény :


...idővel Maja baba is megkapta, és nagyon jól áll neki :)

11 gramm fonal kellett hozzá :)

...a fejpánt minta leírása a Horgolás by Blanch blogon található itt : http://horgolasbyblanch.weebly.com/sajaacutet-horgolaacutesaim/horgolt-virgos-baba-fejpnt

Nincsenek megjegyzések:

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...