2011. szeptember 13., kedd

Sorsoltunk :)

Nagy izgalommal vágtunk neki a sorsolásnak Rékával. 12-en pályáztatok a fonalra, és négyen Réka ajándékára:
Amikor eljött az idő szépen kiraktam a cetliket, Réka pedig rábökött az egyikre :
Ma este Zsuzsának kedvezett a szerencse, övé lett a fonal, gratulálok!
Most Réka ajándékának kisorsolása következett. A nagyfiam is ott állt az asztalnál, ő is szeretett volna sorsolni... rámutatott az egyik cetlire...
...és ezzel el is dőlt, hogy a telefontartó és a szaténszalagos virág ....
...Lilangé lesz.. Gratulálok!És köszönöm mindenkinek, aki benevezett a játékba.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok a nyerteseknek:)

Lilang írta...

De jó! :)
Írtam mailt :)

Zsuzsa írta...

Köszönöm :-) Nagyon-nagyon boldog vagyok, még soha nem nyertem semmit!!!

Otthon Művek írta...

Mindkét nyertesnek gratulálok!:)

Katalin írta...

gratulálok a nyerteseknek (csodás az a fonal, na:)))))

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...