2011. szeptember 4., vasárnap

Horgolási alapok a pónimhoz

Mostanság a horgolással ismerkedem.
 Épp egy pónit horgolok, a feje már kész:

Most értem a göndör sörényéhez, amihez azért kellett némi plusztudást szereznem, pláne, hogy a póni mintája angolul van.... de a neten minden lehetséges, ide is teszem őket, mert szerintem párszor még meg kell néznem, mire kész lesz. A youtube-on találtam horgolós videókat (Teresa) :
http://www.youtube.com/show/artofcrochet?s=1

Slip stich:


Single crochet :


Talán még ez a legérthetőbb leírás sörénygöndörítésre:
http://www.crochetspot.com/how-to-crochet-curly-fringe/ 


És azután megtaláltam ezt a videót végre!!!! Hurrá!!! Nem is nehéz a göndörítés, csak a mintán volt nagyon körülményesen és elmosódottan leírva.

Keresés közben találtam még néhány pónimintát is a neten :
My little pony
Szemenagy
Amigurumi lovai
Lovas táska
Ló-zsiráf-kutya
Ez is póni
ez meg egy ló
És mindezt innen, az ingyen horgolásminták közül :
http://www.crochetpatterncentral.com/directory.php


...ÉS MIVEL EZ PONTOSAN A 100. BEJEGYZÉS EBBEN A BLOGBAN, A KÖVETKEZŐ BEJEGYZÉS EGY JÁTÉKFELHÍVÁS LESZ, CSAK MÉG KI KELL TALÁLNOM ELŐSZÖR AZ AJÁNDÉKOT HOZZÁ.

3 megjegyzés:

Napsugárkisasszony írta...

Már nagyon várom a játékot!;)
Nagyon aranyos eddig a póni,így tovább,kíváncsi vagyok milyen lesz!:)

Eta írta...

Nagyon jól indul a póni-projekt. Szép lesz. :o) Nem gondoltam volna, hogy nem vagy gyakorlott horgoló.

Kormica írta...

Köszi :) Tényleg ez az első...

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...