2010. augusztus 2., hétfő

Kiállták a próbát a süthető gyurma gombok....

....rávarrtam egy pelusra és 40 fokon kimostam őket :) ....aztán még pár órát álltak a mosógépben,mire kiterigettem.....(kertészkedtem odakint éppen).... de semmi változás, sem a ruhákat nem fogták be, sem az alakjuk nem változott a gomboknak.....Úgyhogy délután varrom is fel őket a bébipulcsira, amire szántam :) .... ja, hogy azt előtte még össze kéne varrni ?.... óóóóóóó......na, majd igyekszem, a lényeg, hogy a gombok jók lettek hozzá :)

1 megjegyzés:

Gabella írta...

Szia Szilvi! Ha még érdekel a fonalfaló, nézz be a blogba! És kellene egy mélcím, hogy felvehesselek a tagok közé!

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...