2009. április 7., kedd

Szilda játéka

Szilda blogja április 10-én 1 éves lesz, ez alkalomból játékot hirdetett.
A résztvevőknek többek között a legemlékezetesebb szülinapjukat kell leírni a blogjukban.

Az én legemlékezetesebb szülinapom a 18. volt :)
Akkor már pár éve a kollégista voltam, és szülinapom általában hétköznapra esett, így olyan igazi családi köszöntés a szülinapom napján nem volt, csak mindig hétvégén.... Tehát nem is készültem rá, és teljesen váratlanul ért a 18. :) Az pont péntekre esett. A moziban épp valami jó filmet vetítettek, így elzarándokoltam a postára, hogy felhívjam anyukámat(akkoriban még nem volt mobiltelefon), hogy a későbbi busszal megyek csak haza, mert mozizunk egyet. Nem értettem, miért olyan csalódott a hangja anyunak, ő meg nem mondta meg, hogy már tűkön ülve várnak :) ...és amikor végre este hazaértem, ott volt a szülinapi torta!!!! Azért volt emlékezetes, mert egyáltalán nem számítottam rá aznap, és nagy-nagy meglepetés volt :) Máig jó érzéssel gondolok rá vissza :)

Nincsenek megjegyzések:

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...