2009. február 17., kedd

Gyuszó fagyis pulcsija 1995-ből

...az elején egy tölcsért fagyi van, de amin az látszik azt anno beküldtem valami kötőpályázatra, ahonnan nem érkezett vissza...de még csak visszajelzés sem, pedig nagyon jól nézett ki. Ha találok róla képet azt is felteszem majd emellé.


...találtam :)


...a pulcsinak végül szomorú vége lett :( Miután mindkét nagyobb gyerekünk kinőtte (akkor még nem volt tervben a pici) bevittem a helyi családsegítő központba, ahol összegyűjtik a ruhákat, és szétosztják a rászorulóknak.
...nemsokkal később a férjem (aki akkoriban kéményseprő volt) egy háznál a kutya alatt látta :( Pedig én még nagyon jó állapotban vittem be :(

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Óhh, pedig milyen jó kis pulcsi!Fagyi mintás pulcsin én is régóta gondolkodok Rheusnak:)

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...