2008. szeptember 3., szerda

Tarka pulcsi háta


A hátát ugyanúgy készítettem, mint az elejét, azzal a különbséggel, hogy itt 23 cm-nél kezdtem a nyakkivágást kialakítani, és a végén jobb vállán még az utolsó 10 szemet nem láncoltam le, hanem 8 soros gomboláspántot kötöttem és az 5. sorban 2 db gomblyukat készítettem így :
a 3-4. szemet összekötöttem 1 ráhajtás
a 7-8. szemet összekötöttem 1 ráhajtás
Az ilyen kicsiknek még jó, ha gombosra, vagy patentosra hagyjuk a nyakát, mert a fejük majdnem olyan széles, mint a válluk. És nagyon nem szeretik, ha nehezen lehet egy pulcsiba beledugni a fejüket.

Nincsenek megjegyzések:

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...