2008. július 22., kedd

Eleje



Az eleje szemről szemre ugyanaz, mint a háta a 38.centiig. Most még a színeket is pont úgy kötöttem, ugyanolyan széles és színű sorokat, mint az elejénél.

A nyakkivágást a 38. centinél kezdtem, és a 47. centiig ( leláncolás) szép kerekre sikerült ez is.


Amikor kész lett, itt is gyorsan felszedtem a nyakánál és megkötöttem a passzét is.

A széle most még kissé cafrangos a sok színváltás miatt, de az összevarrás után ez el fog tűnni.
Meg nem is látszik a széle most jól, mert a síma szemek befelé pördítik mindkét oldalon, így a karöltő helye sem látszik rendesen.

Nincsenek megjegyzések:

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...