2008. június 3., kedd

Az ujjak is elkészültek


Már majdnem készen van :)
Az ujjait a vállánál szedtem fel, nem külön kötöttem fel. Ezt a módszert azért szeretem jobban, mert ha esetleg nő a gyerkőc, és rövid lesz az ujja, de amúgy a pulcsi még jó lenne, akkor könnyű visszabontani és meghosszabbítani az ujjánt.
A színén kezdtem, 30 szemet szedtem fel az elején és 30-at a hátán. Aztán a fonákján jött a kockás minta, ami a hátán is volt.
Az eső sornál 2 F -8S-8F-8S-8F - 8S -8F-8S- 2 F az első sor. Aztán 10 soronként váltottam a kockákat, ugyanúgy mint a hátánál. A 2. kockasor elejétől 4 soronként kétoldalon 1-1 szemet fogyasztottam a két szélén egészen az 5. kockasor végéig. A 6. kockasorban már nem. A 6. kockasor után a fonákján jött a passzé. 2S-2F-2S.......2S-2F A passzé első sorában minden 4 szemkenként fogyasztottam egyet, így a végén 30 szem maradt. 10 sort kötöttem passzénak, majd leláncoltam és kész az ujja.
A másik oldalon is megcsináltam ugyanezt, és a képen látható a végeredmény :)

Nincsenek megjegyzések:

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...