2008. május 9., péntek

Miért pont ELMÓs pulcsi ?

Dorci lányom 2 éves lesz hóvégén. Nagy kedvence az ELMÓ. Bejártam egy csomó játékboltot Elmo plüssért, és azt vettem észre, hogy szinte minden mesefigura kapható, csak az Elmó nem. A neten is néztem, rendelhetnék nevetőset 15ezer+postaköltségért Magyarországról (kac-kac). Amerikában sokkal olcsóbbak, de onnan meg nem küldenek ide . Közben viszont láttam egy jó pólót, amit megkötök pulcsinak. 92-es méretet kötök. Dorci most 86-os rucikat hord, őszre már 92-es kell neki.

A fonallal nem sokat bajlódtam. Volt itthon piros Sportimo 100% Polyacryl, így nem kellett venni. 100g/gombolyag és kb 300 méter. Azt írják a címkéjén, hogy "gépben mosható, melegen tartó, strapabíró és nem megy össze" . Nemrég vettem a Pennyben szuper akciósan. Ez jó is lesz, az én gyerekeim ugyanais nyavalyognak, ha van gyapjú is a pulcsijukban, és nem hordják a pulcsit, mert "Anya, ez nem kell, úúúúúgy szúúúúúr..."
A végére meg tudom mondani majd, azt is hány deka kell hozzá, nekem itthon fél kiló van, az tuti elég lesz, még marad is. 5-ös körkötőtűvel dupla szállal kötöm.

Először a hátát kötöm meg, hogy tudjam majd a végére, hogy az elejénél hány szemből gazdálkodhatok az Elmo arcához. Úgy számolom, a minta hímzésével és az összevarrással együtt kb. 30 órányi munka szükséges hozzá.

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...