2008. május 12., hétfő

2. nap - kész a nyaka is


A körkötőtűn már csak a nyakkivágáshoz való szemek maradtak. A színén kezdtak csupa síma szemmel, ahol szükséges volt, ott még 1-1 szemet felszedtem, így a sor végéra 30 szem volt a körkötőtűn.
2 - 5. sor 2S-2F-2S-..... , ahogy a minta adja
6. soron leláncoltam a szemeket úgy, hogy felváltva hol 2,hol 3 szemet kötöttem össze. (2 szem = a befejező sor szeméhez hozzáveve a következő szem, 3 szem = a befejező sor szeméhez hozzávéve egyszerre a 2 következő szem)
Ez azért kell, hogy szép kerek legyen a nyakkivágás. Nekem így most pont jó lett, de fonala válogatja, van amikor ritkábban kell 2 szemet összekötni, van amikor meg sűrűbben.

Nincsenek megjegyzések:

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...